Hej

Hej
vad jag vet har vi inte trashat dig, bara musiken....efter som de innebär FRItänkande så får väl vi säga vad vi tycker eftersom du göra de..lr??

jag lyssnar på saker som definitivt inte tillhör den tyngre skolan, saker som Dia Psalma(punk men ändå),Nightwish(finskt för fan!!), Madonna-frozen, Staind(visst de är lite tungt men va fan)
så nu har ni fått veta några av mina hemligheter. iten för att de varken nödvändigt lr intressant men sluta klaga...

Hej
ok, då får väll jag komma ut också....

på min play-list har jag faktiskt låtar med bland annat boys 2 men, bryan adams och jamie walters.....

så nu känns det mycket bättre

Hej
Det kommer alltid uppstå meningskiljaktigheter eftersom alla har rätt att tycka vad de vill, och tur är väl det, tänk om alla lyssnade på hårdrock å åkte skidor, då skulle de ju få sätta upp trafiklysen i backarna!

Hej
The ark e inte bra skidmusik, då e hellacopters mycket bättre!
Det passar inte att Robert Olsson river av en backflip från 20 meter till låten "It takes a fool to remain sane"

Hej
Sven ingvars e ju iför sig hårdingar! Mkt Cred till de grabbarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej
De är fan inte fri åkning å lyssna på The ark!!
Har dom möjligen varit på nån spelning under nån freeride evenemang??
SKULLE NTE TRO DE!!
Jo möjligen på Gay veckan i åre!!
DUMPA FÄG MUSIKEN!!

Hej
... nej inte på GAY-veckan i Åre, men på Transa-kvällen på L`Aventure, Val d`Isère... och på morgonen efter åkte alla glada bakfulla bögar och låtsatbögar nedför pistören. Några lyssnade på Skunk Anansie som ju nästan är ett bögband fast tvärt om.

När de återsamlades igen på afterskin klädde alla utom GAY-pelle av sig nakna och dansade på bordet. GAY-pelle kunde inte få av sig sina kläder eftersom han hade brutit benet när han råkade starta en lavin uppe vid orienteringen... fast allt gick som tur var bra, så nu sitter han bland alla andra glada små bögar och slickar bort resterna av sin fernet från sina läppar...

Have gays more fun?

Hej
Kristina_Falt: Du menar alltså att för att man som fri skidåkare ska få lyssna på en grupp/ett band så ska denna gruppen/detta bandet ha spelat på något freerideevengamang? Du kan ju inte mena allvar, eller?

Själv lyssnar jag på Bach, Spice girls å BSB!

Hej
Jag vet! Det är en diskussion om the ark! Förövrigt så tycker jag dom är rätt kassa...men men, sån där musik brukar man ju lyssna på om man inte riktigt vet var man ska rikta sina känslor och känner sig osäker inombords, så jag förstår dig...lycka till i livet, hoppas du finner den rätte.
//jacob

Hej
pzycho: Klart man känner för dig stackare... För övrigt så förstod jag inte, och förstår fortfarande inte, vad "homosexualitet" har och göra med musik?? Kan tänka mig att det finns ett och annat hårdrocks-/metalband som har en gränspuck som sångare, eller? (Nightwish är starkt misstänkta.. ; ))

Hmm, låt oss istället koncentrera oss på musiken som musik, inte en klassificering av folks läggningar. Och eftersom det är musiken som ska diskuteras måste jag ju säga att jag knappast lyssnar på The Ark.

Hej
Det är ju det jag menar... Är du säker på att det är en hon? Jag har sett vad plastikkirurgi kan göra.... ; )
Dom är ju trots allt från finland...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp