Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hellbents,EP Pro, Chopsticks
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pedernutti" data-source="post: 846153" data-attributes="member: 117474"><p>Intressant tråd! Går också och drömmer om ett par fetingar. Hellbent, Ep Pro, Faction royale, chop stick, Bent Chetler eller Boomerang är de det står och väger mellan för mig.</p><p></p><p>Jag vet att det inte är dom vettigaste skidorna, finns säkert en massa andra skidor som presterar bättre, men man åker väl ändå skidor med hjärtat och inte med hjärnan? Samma borde gälla vid skidköp? Och kärleken är ju som bekant blind, så det är väl inget fel med att bli kär i en riktig tjockis? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Finns det någon som har åkt på några av dessa skidorna och kan komma med en recention? Att läsa recentioner om skidorna här på freeride säger inte mig så mycket då man inte vet vad testpiloten har för referens skidor. Att t.ex läsa att 4frnt VCT som jag kör på är en puderskida av astronomiska mått gör mig lite fundersam, då det är fullt möjligt att begrava dom "Flera meter under snön"!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pedernutti, post: 846153, member: 117474"] Intressant tråd! Går också och drömmer om ett par fetingar. Hellbent, Ep Pro, Faction royale, chop stick, Bent Chetler eller Boomerang är de det står och väger mellan för mig. Jag vet att det inte är dom vettigaste skidorna, finns säkert en massa andra skidor som presterar bättre, men man åker väl ändå skidor med hjärtat och inte med hjärnan? Samma borde gälla vid skidköp? Och kärleken är ju som bekant blind, så det är väl inget fel med att bli kär i en riktig tjockis? :) Finns det någon som har åkt på några av dessa skidorna och kan komma med en recention? Att läsa recentioner om skidorna här på freeride säger inte mig så mycket då man inte vet vad testpiloten har för referens skidor. Att t.ex läsa att 4frnt VCT som jag kör på är en puderskida av astronomiska mått gör mig lite fundersam, då det är fullt möjligt att begrava dom "Flera meter under snön"! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hellbents,EP Pro, Chopsticks
Tillbaka
Topp