Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hellbents,EP Pro, Chopsticks
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 846212" data-attributes="member: 35021"><p>Kan varmt rekommendera Atomic Bent Chelter som några tidigare nämnt. Har åkt på mina två veckor (dock bara i sälen över Jul än så länge) så inte något meterdjupt puder, men i alla fall lite skön skogsåkning med hyfsat med snö. Tycker dom är riktigt smidiga och lättsvängda i skogen, inte den stabilaste skidan jag har åkt på i hård pist, men sjukt lekfull och lätt att hoppa och snurra med. Funkar helt ok om man vill ta sig ett åk i parken med! Kommer precis som du från en mer "jibbinriktad" bakgrund och tycker denna skida är ett riktigt bra val om man vill börja åka skog/ lössnö och samtidigt kunna hoppa och snurra smidigt. Gillar kombinationen fullrocker/vanligt spann/kort radie skarpt! (Är själv 177/72kg)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 846212, member: 35021"] Kan varmt rekommendera Atomic Bent Chelter som några tidigare nämnt. Har åkt på mina två veckor (dock bara i sälen över Jul än så länge) så inte något meterdjupt puder, men i alla fall lite skön skogsåkning med hyfsat med snö. Tycker dom är riktigt smidiga och lättsvängda i skogen, inte den stabilaste skidan jag har åkt på i hård pist, men sjukt lekfull och lätt att hoppa och snurra med. Funkar helt ok om man vill ta sig ett åk i parken med! Kommer precis som du från en mer "jibbinriktad" bakgrund och tycker denna skida är ett riktigt bra val om man vill börja åka skog/ lössnö och samtidigt kunna hoppa och snurra smidigt. Gillar kombinationen fullrocker/vanligt spann/kort radie skarpt! (Är själv 177/72kg) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hellbents,EP Pro, Chopsticks
Tillbaka
Topp