Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hellbents,EP Pro, Chopsticks
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farbrorbauer" data-source="post: 846667" data-attributes="member: 79072"><p>jag hade mitt första åk på mina Hellbents 189 nu häromdagen. Dessvärre fick jag inte prova dem under de rätt omständigheterna men de 20 cm nyasnö som jag fick åka dem i var det grymma, flöt som korkar, väldigt hoppiga av sig och förvånadsvärt bra i pisten! trots att den har en midja på 132 mm så har jag inga problem att få upp den på kant.</p><p></p><p>jag har också klämt lite på chopsticksen och EP Pron. EP Pro känns som en subwaymacka men är troligt vis enormt lekfull. Chopsticken är ju styvare än både hellbenten och EP Pro. däremot har den inte någon liten camber under foten som EP och Hellbent har utan är "full rocked" verkligen.</p><p></p><p>Här är lite länkar:</p><p>Hellbent</p><p>[MEDIA=youtube]LyGINKoREaU[/MEDIA]</p><p></p><p>EP Pro</p><p>[MEDIA=youtube]UnlirsPn9zU[/MEDIA]</p><p></p><p>Chopstick</p><p><a href="https://www.youtube.com/user/videosbyevo#p/u/35/G_LQc6beqj0" target="_blank">https://www.youtube.com/user/videosbyevo#p/u/35/G_LQc6beqj0</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farbrorbauer, post: 846667, member: 79072"] jag hade mitt första åk på mina Hellbents 189 nu häromdagen. Dessvärre fick jag inte prova dem under de rätt omständigheterna men de 20 cm nyasnö som jag fick åka dem i var det grymma, flöt som korkar, väldigt hoppiga av sig och förvånadsvärt bra i pisten! trots att den har en midja på 132 mm så har jag inga problem att få upp den på kant. jag har också klämt lite på chopsticksen och EP Pron. EP Pro känns som en subwaymacka men är troligt vis enormt lekfull. Chopsticken är ju styvare än både hellbenten och EP Pro. däremot har den inte någon liten camber under foten som EP och Hellbent har utan är "full rocked" verkligen. Här är lite länkar: Hellbent [MEDIA=youtube]LyGINKoREaU[/MEDIA] EP Pro [MEDIA=youtube]UnlirsPn9zU[/MEDIA] Chopstick [URL]https://www.youtube.com/user/videosbyevo#p/u/35/G_LQc6beqj0[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hellbents,EP Pro, Chopsticks
Tillbaka
Topp