Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hellbents,EP Pro, Chopsticks
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FelixLoman" data-source="post: 846698" data-attributes="member: 114513"><p>Ska iväg nästa helg och skulle vara sjukt kul och ha ett par skidor tills dess. Hittat ett par EP Pros till ett relativt bra pris, så om jag inte blir påbjuden ett par skidor innan fredag, så blir det Line! kommit på att det blir nog skidan för mig. Åker inte så jätte aggresivt, mest i skogen, smådropp och hopp och trix. Så jag hoppas inte att flexen blir för mjuk för sådant? Sen funderar jag över bindningar. Får FKS 14XXL för lite mer pengar än STH 16, och jag undrar vad som är värdast? båda verkar ju som bra bindningar, men är det värt att lägga mer pengar på fksen är ju frågan. Är de bättre och är det värt att riskera att bli våldtagen i pruppen vid baksäteslandningar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FelixLoman, post: 846698, member: 114513"] Ska iväg nästa helg och skulle vara sjukt kul och ha ett par skidor tills dess. Hittat ett par EP Pros till ett relativt bra pris, så om jag inte blir påbjuden ett par skidor innan fredag, så blir det Line! kommit på att det blir nog skidan för mig. Åker inte så jätte aggresivt, mest i skogen, smådropp och hopp och trix. Så jag hoppas inte att flexen blir för mjuk för sådant? Sen funderar jag över bindningar. Får FKS 14XXL för lite mer pengar än STH 16, och jag undrar vad som är värdast? båda verkar ju som bra bindningar, men är det värt att lägga mer pengar på fksen är ju frågan. Är de bättre och är det värt att riskera att bli våldtagen i pruppen vid baksäteslandningar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hellbents,EP Pro, Chopsticks
Tillbaka
Topp