Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Helt ny utrustning snowboard till 14-årig tjej.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rollrcostr" data-source="post: 1070881" data-attributes="member: 114570"><p>Att tänka på att fri retur och fri returfrakt inte alltid är samma sak. En del butiker låter dig bekosta frakten själv men tar inte någon avgift för att hantera din retur. Frakten vid dessa tillfällen kan/brukar bli kolossalt dyr då du måste skicka till företaget och inte till ett ombud. Företagen löser helt enkelt inte ut paket hos ombud.</p><p></p><p>Skulle som andra varit inne på rekommendera dig att ta en sväng till Brädkultur på Norrlandsgatan i Stockholm. Vad jag sett, ett av de bättre utbuden på brädor, boots och bindningar. Igår startade rea med 20% på allt. </p><p></p><p>Köper du ett helt kit av dem så kan jag inte tänka mig annat än att de hjälper till att montera bindningar med någon form av "standard stance" anpassat till din dotters längd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rollrcostr, post: 1070881, member: 114570"] Att tänka på att fri retur och fri returfrakt inte alltid är samma sak. En del butiker låter dig bekosta frakten själv men tar inte någon avgift för att hantera din retur. Frakten vid dessa tillfällen kan/brukar bli kolossalt dyr då du måste skicka till företaget och inte till ett ombud. Företagen löser helt enkelt inte ut paket hos ombud. Skulle som andra varit inne på rekommendera dig att ta en sväng till Brädkultur på Norrlandsgatan i Stockholm. Vad jag sett, ett av de bättre utbuden på brädor, boots och bindningar. Igår startade rea med 20% på allt. Köper du ett helt kit av dem så kan jag inte tänka mig annat än att de hjälper till att montera bindningar med någon form av "standard stance" anpassat till din dotters längd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Helt ny utrustning snowboard till 14-årig tjej.
Tillbaka
Topp