Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemavan Max Burger eller Burger King
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1205111" data-attributes="member: 163608"><p>Som vegetarian upplever jag Hemavan som det bästa ställe jag varit på om man tänker utbud av käk. Jag har spekulerat i varför. Vet inte om efterfrågan är större där. Kanske många umeåbor med straight edge vibbar som åker dit eller något??? Själv tycker jag att Anders är bästa stället i fjällen. Dessutom har han Sveriges sjukaste dialekt.</p><p></p><p>Men för att svara på frågan...Birger king har ju en bra vegoprodukt rebel!!! Men Max utbud av vego är otroligt mycket bättre. Så om det fanns en max i centrumhuset skulle jag gå dit någon gång per besök.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1205111, member: 163608"] Som vegetarian upplever jag Hemavan som det bästa ställe jag varit på om man tänker utbud av käk. Jag har spekulerat i varför. Vet inte om efterfrågan är större där. Kanske många umeåbor med straight edge vibbar som åker dit eller något??? Själv tycker jag att Anders är bästa stället i fjällen. Dessutom har han Sveriges sjukaste dialekt. Men för att svara på frågan...Birger king har ju en bra vegoprodukt rebel!!! Men Max utbud av vego är otroligt mycket bättre. Så om det fanns en max i centrumhuset skulle jag gå dit någon gång per besök. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemavan Max Burger eller Burger King
Tillbaka
Topp