Hemavan Max Burger eller Burger King

Bogo

Medlem
Hej,

Vad tror du om Burger King eller Max Burger öppnades i Hemavan? Det finns inget liknande i norr vid gränsen till Norge. Jag har tänkt på det i två år. Jag gjorde till och med en undersökning i Sverige och Norge och 80% var mycket förvånade och nöjda. Från mina beräkningar och erfarenheter skulle det vara och bra idé.

Jag hälsar alla
Bogo

Senast ändrad:

zingo11

Aktiv medlem
Vad är det för fel på korven på Cirkel K?
Fimpa BK och lobba för Max ,dom är från Gällivare 🍔

Bogo

Medlem
Korven är bra i Cirkel K 😁

Fantastisk idé. Max Burger👍. Made in Sweden. Dett är bra och från Sverige:)

Finns ju ett lokalt burgerhak, fjellskitchen mitt emot centrum liften. circle K har jag inte sett till i Hemavan men man kan få en mack burgare på Frendo i Tärnaby 😄

skidmannen

Aktiv medlem
Fy tusan för alla jäkla snabbmatskedjor. Samma burgare överallt. Varför är det så få som satsar på billig riktigt mat.

Bogo

Medlem
Fy tusan för alla jäkla snabbmatskedjor. Samma burgare överallt. Varför är det så få som satsar på billig riktigt mat.
Det bästa du kan göra är att göra något med egen idé och regionalt. Jag är för. Vad sägs om garanti för framgång? Fast food är en beprövad metod.

Christiam

Aktiv medlem
Bara 80%? Hundra procent av de jag frågat tycker att jag är världens bästa brädåkare, att jag är ”bautagrym” på att dyka och att jag är stark som hulken. Kan nämna att jag är högst medioker på 2/3 och ganska klen.
Hur många, vid vilket tillfälle och hur formulerades frågan angönskan om snabbmat. Du låter just nu lika seriös och trovärdig som Brolin när han sålde munstycken till dammsugare.

Bogo

Medlem
Bara 80%? Hundra procent av de jag frågat tycker att jag är världens bästa brädåkare, att jag är ”bautagrym” på att dyka och att jag är stark som hulken. Kan nämna att jag är högst medioker på 2/3 och ganska klen.
Hur många, vid vilket tillfälle och hur formulerades frågan angönskan om snabbmat. Du låter just nu lika seriös och trovärdig som Brolin när han sålde munstycken till dammsugare.
Undersökningen genomfördes i Norge och Sverige (direkt) och bland lastbilsförare. Bland forumme från andra länder som besöker Norra Sverige från Tyskland, Frankrike, Nederländerna och Schweiz. Och de turister jag träffade. Undersökning i varje åldersgrupp. 20 snabbmatplatser besökta, inklusive Norge. Och vi kör 3500 km, undersökning 6-7 dagar😁😀😱 Tre gånger två dagar vardera

80% - Ja
20% - Nej

Senast ändrad:

rodney_piston

Aktiv medlem
Som vegetarian upplever jag Hemavan som det bästa ställe jag varit på om man tänker utbud av käk. Jag har spekulerat i varför. Vet inte om efterfrågan är större där. Kanske många umeåbor med straight edge vibbar som åker dit eller något??? Själv tycker jag att Anders är bästa stället i fjällen. Dessutom har han Sveriges sjukaste dialekt.

Men för att svara på frågan...Birger king har ju en bra vegoprodukt rebel!!! Men Max utbud av vego är otroligt mycket bättre. Så om det fanns en max i centrumhuset skulle jag gå dit någon gång per besök.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp