Burger King vs. McDonald vs. mAx

Burger King har godast burgare delat med Max. Burger King har godast stripps. Men donken har inget som är bra de är blä!

SIBYLLA!!!! sen kommer frasses, dyrast, men de är bättre å äta 1 gång på frasses än 2 på donken

donken är godast och burger är biligast, så man får helt enkelt se vad man har för resuser.
och om man tycker olika så gör man i riktig snabbmats anda gå skiter i de och tar det lataste alernativet: gå till den som är närmas!

Donkens burgare känns slemmiga och ofräsha. Max är gott fräscht och bra.

För dom som har högre mättnadsgräns rekomenderas varmt Frasses! Dom har rejäla menyer, lite dyra dock men värt pengarna... enligt mej.

1.MAX
2.Tasty burger
3.Korvgubben
4.Mcdonalds

Detta är ingen omröstning!

Senast ändrad:
marers grill & kök och micro, hamnar fan på en topp 3 placering alltså.
med de hemliga kebabsås receptena från djupaste delen av OT-tråden utskrivna på A3 fottopapper kan liksom inget gå fel.
creds till BigAir som gjort mina micromaträtter så välsmakande!

Burger king,

men cheesburgarna på mcdonalds är ljuvliga (H)

Max duger ändast när man är i Åre typ :P supreemen är hyfsad !

låter som ett jobigt problem vars ska vi ät lol, ät där det är billigast och det där förslgaet om att i en stad bara finnas en metkejda eller vad det heteer vemm tror du orkar hållla på med det ät vars du tycker det är godast då om ni inte kan samsas

hejhej på er alla!

MC donalds: 3
mcdonalds använder då inte frächa råvaror till sinna burgare så att den kan hålla klassen. och när tex hamburgarbröden är hårda så har den legat för länge och det tyder på att bakterier fortsäter att växa oerhört fort och man kan bli magsjuk, och donken låter hamburgarna ligga den den är motorvägen (där alla hamburgare ligger i) i mer än 3 minuter och enligt livsmedels lagen (eller något sånt) så får dem inte ligga mer än 3min pga risk på bakterier bildas, och ibland kan dem låtta dem ligga där mer en 1 TIMME för att resturang eller köksansvarige orkar inte svinna. och sedan om pommesen e kalla så har dem legat mer än 6min i den där pommesbadet och då har dem brutit mot en regel och du kan be om en ny!
osv kan man bara skriva och skriva!!!

burgerking:6
jag kan inte prata så mycket om BK för har inte så mycket erfarenhet av BK men dem gör hamburgarna rätt så frächa men tror att dem grillar den så får den där frächa smaken. men jag har inte så mkt att säga om dem, men dem försöker ifall och blir bättre!

max:9
max därimot kan jag säga lite om :P då man jobbar på max i åre :P
hehe nej men max e väll det svenska valet av hamburgare?! men max använder sig av frächa varor i sinna hamburgarna och salladerna, nej men jag kan nog säga att dem e lite för petiga om salladen men dem vill ha bra saker i sinna hamburgare. och dem följer 3 min gränsen på hamburgarna, vi har toll och med en klocka som ringer när det har gått mer än 3 min och då slänger vi dem i hinken :P (gratis lunch e alltid gått^^) och fritössakerna har vi i 5min så dem ska vara ok.
hehe nog med max :P

frasses:2
det är en liten kedja som kommer från norrland.
jag kan inte heller säga så mycket om dem.
men jag tycker att man får SMÅ hamburgare till ett pris av runt 70kr
och dem smakar som hemmagorda burgare så det e inte så märkvärdigt med dem tycker jag.

sibylla:2
dem har korv i sitt konsept som inte dem andra konkurenterna har och den franska varma hunden e god :P nej men dem gör ganska goda hamburgare men hygienen är ju inte på topp :/ men dem funkar om man är hungrig eller är chaffis och vill äta något fort.

mvh//
wolwerin

MAX i åre håller på att bygga ut rettare sagt ca 80 nya platser och sedan kommer vi att ta bort den gammla express menyn och lägger till den hela menyn så vi får alla hamburgare osv dock så kommer inte köket eller kasserna byggas ut så i början kommer det bli lite kämpit men kommer nog fixa denna vintesäsong utmärkt.
så jag säger mer hanburgare till folket.

Senast ändrad:
När nu ändå detta ämne är uppe vill jag ta tillfället i akt och rekomendera FRASSES i Vilhelmina som ju är en riktig klassiker att stanna på då man är på väg till/från Kittelfjäll.

Frankrike är ju ett stort skidland och då vill jag här passa på och varna för den Franska hamburgerkedjan Quick Burger. Den finns bland annat i Albertville mitt i skidåkar land. På Quick Burger serveras förmodligen världens risigaste hamburgermåltider. McDonalds framstår som gourmetmat vid en jämförelse. Undvik denna kedja i möjligaste mån.

I det stora landet i väster (läs USA) finns dock en kedja som heter Wendys, här serveras gudomligt goda hamburgermåltider. Har länge väntat på att denna kedja skall etablera sig i Europa vilket dock verkar gå trögt. Men hoppet är det sista som överger människan sägs det.

/JN

Valfrihet åt folket! Välj fritt från Max härliga och otroligt kompletta meny!
Max till president!

wolwerin sa:
hejhej på er alla!

MC donalds: 3
mcdonalds använder då inte frächa råvaror till sinna burgare så att den kan hålla klassen. och när tex hamburgarbröden är hårda så har den legat för länge och det tyder på att bakterier fortsäter att växa oerhört fort och man kan bli magsjuk, och donken låter hamburgarna ligga den den är motorvägen (där alla hamburgare ligger i) i mer än 3 minuter och enligt livsmedels lagen (eller något sånt) så får dem inte ligga mer än 3min pga risk på bakterier bildas, och ibland kan dem låtta dem ligga där mer en 1 TIMME för att resturang eller köksansvarige orkar inte svinna. och sedan om pommesen e kalla så har dem legat mer än 6min i den där pommesbadet och då har dem brutit mot en regel och du kan be om en ny!
osv kan man bara skriva och skriva!!!
min storasyster jobbar på mcdonalds, och jag har varit där och hjälpt henne ett flertal gånger. och dom håller visst treminutersgränsen och dessa waste-burgers som dom kallar det slängs efter 3 min. dom har fkaitskt också en liten klocka, så det är inte bara max som kan sina regler ;)

burger king, inget annat. iofs hylla Max för deras gratis läskpåfyllning. det är ju bara att gå in och ta ett glas utan å paya?
Såatteeh, BK och Max kan sättas ihop till BurgerMax och det skulle vara den perfekta combon.

Bort med donken, usch.

hmm oki.

kanske men dem som jag jobbade åt hade inte det men kanske bara e dem då :S

hmm vad har du sett det? det kostar ju annars 5 kr för en påfyllning men många skiter i att ta betalt och ibland tar man bara ett glass :P
aja peace out

mvh//
eric

Senast ändrad:
mc e billigt!
max e godast
frasses e fan inte illa heller.
och bk har ja inga större erfarenheter än att deras reklamer gör en hungrig

skaffa en miljöbil då?!

men om ni tycker en ny hamburgare ska införas på hamburgeresturanger! vad skulle den inehålla och hur skulle den se och osv?
skulle vara roligt hur ni tänker.

och jag tycker att a_ahlnas har rätt ^^

mvh//
eric

Senast ändrad:
wolwerin sa:
skaffa en miljöbil då?!

men om ni tycker en ny hamburgare ska införas på max! vad skulle den inehålla och hur skulle den se och osv?
skulle vara roligt hur ni tänker.

och jag tycker att a_ahlnas har rätt ^^

mvh//
eric
som en big mac fast max style. dvs fräshare.
hehe sno upplägget helt och hållet och tryck dit en max ettiket så är saken (sugen på att lägga in en expressen ordvits här i form av hamburgebiff men avstår) biff.

och a_a har aldrig fel
edit: förutom på matte

Senast ändrad:
Godast hamburgare får man i nån sånhär husvagn med mat i. Typ gatukök eller nå sånt. Kebabmannens hamburgare är godast, och BK finns inte i skellefteå men frasses har näst godast och max 3:a. Donk3n kommer på 10000:e plats.

max har bättre burgare, mcdonalds har bättre strips.

Men jag blir aldrig mätt på mcdonalds fjuttiga jävla dietburgare så max vinner hur lätt som helst:D

skojja inte grabbar, ska man ta en runda till max innan man sover ?

Snödjup

Tillbaka
Topp