Jannemaffia
Ny medlem
Burger King vs. McDonald vs. mAx
donken ägeer
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja tasty har fett gott.JonOsslon sa:Ingen som käkat på Tasty? Dom tycker jag hade rätt goda burgare!
Sen ska ju McDonalds bygga en ny lift i Åre med liftstolparna utformade som gigantiska M till 2010.
JAGJAGJAGjahren sa:Någon som vill öppna sushidrivein med mig??
min storasyster jobbar på mcdonalds, och jag har varit där och hjälpt henne ett flertal gånger. och dom håller visst treminutersgränsen och dessa waste-burgers som dom kallar det slängs efter 3 min. dom har fkaitskt också en liten klocka, så det är inte bara max som kan sina reglerwolwerin sa:hejhej på er alla!
MC donalds: 3
mcdonalds använder då inte frächa råvaror till sinna burgare så att den kan hålla klassen. och när tex hamburgarbröden är hårda så har den legat för länge och det tyder på att bakterier fortsäter att växa oerhört fort och man kan bli magsjuk, och donken låter hamburgarna ligga den den är motorvägen (där alla hamburgare ligger i) i mer än 3 minuter och enligt livsmedels lagen (eller något sånt) så får dem inte ligga mer än 3min pga risk på bakterier bildas, och ibland kan dem låtta dem ligga där mer en 1 TIMME för att resturang eller köksansvarige orkar inte svinna. och sedan om pommesen e kalla så har dem legat mer än 6min i den där pommesbadet och då har dem brutit mot en regel och du kan be om en ny!
osv kan man bara skriva och skriva!!!
som en big mac fast max style. dvs fräshare.wolwerin sa:skaffa en miljöbil då?!
men om ni tycker en ny hamburgare ska införas på max! vad skulle den inehålla och hur skulle den se och osv?
skulle vara roligt hur ni tänker.
och jag tycker att a_ahlnas har rätt ^^
mvh//
eric
Köp åt mig ocksåalwaysCrash sa:skojja inte grabbar, ska man ta en runda till max innan man sover
?