Hemsedal 06/07

Muse

Ny medlem
Hemsedal 06/07
Undrar om någon ska upp och säsonga i Hemsedal efter nyår, hade själv tänkt dra upp mellan februari till april. Hade varit nice om någon varit sugen på att dra upp, har kanske plats i lägenheten för 2 pers.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp