Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hemsedal 08/09?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josefine-LTR" data-source="post: 446763" data-attributes="member: 52013"><p>Jag jobbade för skistar i Hemsedal min andra säsong. Man kan börja söka jobb i augusti, dvs om ett par dagar.</p><p></p><p>Jobbade som vaskebiatch aka städtant. Fick liftkort, en lön som räckte till mat, hyra och lite bärs och dom fixade boende. Städade lyxstugor två dagar i veckan och chillade o boardade resten av tiden. That was the sweet life I tell you.</p><p>Man kan också söka jobb som liftkortssäljare, barnpassare, instruktör osv.</p><p></p><p>Gå in på deras hemsida - om SkiStar - karriär(haha) - Säsongsjobb</p><p>Skriv en killer ansökning, åk på intervjuweekend, ljug om att du är den bästa osv och WUPTI en säsong i hemsedalet next.</p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josefine-LTR, post: 446763, member: 52013"] Jag jobbade för skistar i Hemsedal min andra säsong. Man kan börja söka jobb i augusti, dvs om ett par dagar. Jobbade som vaskebiatch aka städtant. Fick liftkort, en lön som räckte till mat, hyra och lite bärs och dom fixade boende. Städade lyxstugor två dagar i veckan och chillade o boardade resten av tiden. That was the sweet life I tell you. Man kan också söka jobb som liftkortssäljare, barnpassare, instruktör osv. Gå in på deras hemsida - om SkiStar - karriär(haha) - Säsongsjobb Skriv en killer ansökning, åk på intervjuweekend, ljug om att du är den bästa osv och WUPTI en säsong i hemsedalet next. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hemsedal 08/09?
Tillbaka
Topp