Johnett Ny medlem 2005-09-16 Hemsedal 2005-2006 intervjurundan 23-25 september. #1 Är det något folk som ska dit som hänger här på freeride eller ? Hör av er och säg gärna till om ni ska ta bussen via göteborg dit och så. Ha de gott ! -John
Är det något folk som ska dit som hänger här på freeride eller ? Hör av er och säg gärna till om ni ska ta bussen via göteborg dit och så. Ha de gott ! -John
K Kliens Ny medlem 2005-09-19 Hemsedal 2005-2006 intervjurundan 23-25 september. #2 Hej! Var hittar man info om jobben i Hemsedal? /Hanna