Hemsedal 2005-2006

Johnett

Ny medlem
Hemsedal 2005-2006
Tjenixen !
Jag har fått anställning i Hemsedal säsongen 05/06 och undrar om det är någon mer här som fått det ? skulle vara kul att diskutera lite fram o tillbaka.

Hör av er

John
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp