Johnett Ny medlem 2006-08-30 Hemsedal 2006/2007 #1 Är de några som ska dit sen förra säsongen ? Någon som fått jobb inför denna ? Själv ska jag dit. - John Senast ändrad: 2006-09-11
Är de några som ska dit sen förra säsongen ? Någon som fått jobb inför denna ? Själv ska jag dit. - John