Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal 2017 snö & downhill
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakobjidbratt" data-source="post: 1076281" data-attributes="member: 159408"><p>Jag har aldrig gjort en säsong i Hemsedal innan men spenderat en del vintrar där.</p><p>Veckorna efter nyår och delar av mars har efter mina upplevelser varit de absolut bästa och offpiståkningen under de bra veckorna har varit magiska, absolut den bästa lättillgängliga offpisten i norge enligt mig. Mycket skog så du kan hitta bra snö långt efter senaste snöfallet (förutsatt kallt väder då). Finns även feta toppar som man kan gå upp på så du får alpliknande feting-åk. Parken är rätt kass i början av säsongen då de bara öppnar den "lilla", men i slutet av februari ish, så brukar den stora parken öppna som är mycket bra.</p><p>Av de säsongare jag pratat med är hemsedal det bästa stället i norden att göra en säsong. </p><p>hoppas detta har varit till hjälp.</p><p></p><p>PS. Jag håller på att leta boende i Revelstoke inför kommande säsong. Har du några tips om vart jag kan hitta säsongsboenden?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakobjidbratt, post: 1076281, member: 159408"] Jag har aldrig gjort en säsong i Hemsedal innan men spenderat en del vintrar där. Veckorna efter nyår och delar av mars har efter mina upplevelser varit de absolut bästa och offpiståkningen under de bra veckorna har varit magiska, absolut den bästa lättillgängliga offpisten i norge enligt mig. Mycket skog så du kan hitta bra snö långt efter senaste snöfallet (förutsatt kallt väder då). Finns även feta toppar som man kan gå upp på så du får alpliknande feting-åk. Parken är rätt kass i början av säsongen då de bara öppnar den "lilla", men i slutet av februari ish, så brukar den stora parken öppna som är mycket bra. Av de säsongare jag pratat med är hemsedal det bästa stället i norden att göra en säsong. hoppas detta har varit till hjälp. PS. Jag håller på att leta boende i Revelstoke inför kommande säsong. Har du några tips om vart jag kan hitta säsongsboenden? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hemsedal 2017 snö & downhill
Tillbaka
Topp