Hemsedal-jobbare!?

lerdalis

Ny medlem
Hemsedal-jobbare!?
Hej! Är en tjej som ska jobba i Hemsedal i vinter. Undrar om det är några fler som ska det? Någon som var uppe på intervju i september? Kul o veta lite...

Hemsedal-jobbare!?
tjaa..ska upp å jobba!! var me på intervjun i september och börjar 13dec.
har inte bestämt när jag ska sticka upp ännu...C ya there!

Hemsedal-jobbare!?
Jag vill såå gärna till hemsedal och jobba! Men är nog ute lite sent...Har du nått tips på nått hotell/ställe man kan söka? Jag kan jobba som precis vad som helst!

Hemsedal-jobbare!?
Chaa....
Ska självklart upp och jobba också ! Var uppe i intervjuhelgen 23-25 sept. Jag drar upp nångång 26-27 november tror jag ! Börjar jobba 28e. ?

Jag har antagligen en plats kvar i bilen om någon behöver skjuts.

-John

Hemsedal-jobbare!?
Är det lätt at få jobb där uppe eller? Jag går sista året på gymnasiet och är så jäkla sugen på att dra någonstans nästa vinter. Har funderat på USA eller kanada, men det kanskke är lite stort första gången.

Har varit i hemsedal ett par gånger och det är ju jäkligt nice.

Ska upp till hemsedal vecka sex med typ 40 pers till så vi ses då :P

Hemsedal-jobbare!?
Molnet: Om det är lätt att få jobb beror väll väldigt mycket på dej själv. Nu när jag sökte var det ca 900 sökande på www.skistar.com varav ca 90 pers. fick komma upp på intervju 23-25 sept. sen vet jag inte hur många uttav dem som fick jobb.
Så du får dra din egna slutsats om det är lätt att få jobb eller inte.

Ha de

Hemsedal-jobbare!?
Sugen på att komma till hemsedal o jobba, har gjort säsonger i frankrike men har ingen aning om hur man går till väga i norge med jobb och boende...några tips?

Hemsedal-jobbare!?
För blivande Hemsedölingar kan jag glatt meddela att utanför mitt fönster faller årets första blöta flingor av snö.. Ni har valt ett bra ställe att säsonga; bättre skidåkning och dessutom bra betalt...

Hemsedal-jobbare!?
Ok. Men är det så att man söker jobb utan att specifiera vad man vil jobba med eller får man välja ett visst område? Väljer dom ut personer slumpvis till intervjun eller?

Hemsedal-jobbare!?
Molnet: Man skriver i 1a 2a 3e val vad man kan tänka sig. Jag tror absolut inte det är slumpvis. De lägger ju ner pengar och energi på intervjuhelgen så de måste ju få igen pengarna så att säga.

Hemsedal-jobbare!?
Hallå där!
Ja ni alla som vill jobba här uppe. De är grymmes men...de är lite sent att säka till skistar nu. MEN man kan ju alltid chansa o åka upp! = ) Alltid jittar man nån. Annars fixar ju skistar boende mm...
TelisEmil: haha är du inne här. Uppe redan!!! Är Elisabeth me dej? Ja kommer om två veckor ja!!!

Hemsedal-jobbare!?
ja men då kan du ju rensa ogräs ;) ne men de är allttid något. är de bra att ha jobbat i skidshop några gånger? är lite sugen att hänga på molnet.

Tillbaka
Topp