Hemsedal över nyår 2009/2010!?

PontuZs

Ny medlem
Vilka glider runt i backarna under kommande nyår ?
Om någon varit där innan kan ni gärna säga vad ni tyckte med. bra skidåkning? Bra fest?

Mvh

Detta året har ju hemsedal fått riktigt mycket snö så nyår lär ju bli jäkligt gött! ska upp me fyra kompisar. vart ska du bo?

Finns inget om nyår 2009/2010, har kollat :)

Okej, låter nice ! :) Vi ska bo på Totten, jag och 3 till :) Nidå?

PontuZs sa:

jo, men man behöver inte skapa nya trådar för det. man kan använda såna som redan finns. det du söker svar på är trots allt inte begränsat till 09/10.

Lee-nus sa:
PontuZs sa:

jo, men man behöver inte skapa nya trådar för det. man kan använda såna som redan finns. det du söker svar på är trots allt inte begränsat till 09/10.
Vem vill inte veta vilka som var i Hemsedal förra året. Klart det ska uppdateras med en ny tråd i år. Blir mycket rörigare om folk skriver i en gammla tråd.

Funderar själv på att åka ditöver nyår btw.

Tyckte med det ! :)

Gör det, har hört att det är riktigt skoj där då, har aldrig vart där över nyår. Men hoppas det blir grymt ! :)

Tja! Är det bokat och klart eller ? Jag flyttar upp till hemsedal på torsdag och säsongen ut! Kommer jobba på Sportsbaren, Bighorn och Hemsen nattklubb! Lär väl ses kanske :)

okej trevligt! vi kommer bo på elvyn nått, att av dom ställena man inte behövde vara 23år på för att boka:S... Hoppas det inte är allt för dött där!

haha där ser man! Läste någonstans att alla fem parker kommer vara öppna till nyår med!! Det ser onekligen bra ut i år!!:D

Tillbaka
Topp