arnesen Ny medlem 2006-10-05 hemsedal #1 tja , har en kusin som ska till hemsedal å jobba för skistar ! äre nån som ska dit ? tänkte väll hälsa på
tja , har en kusin som ska till hemsedal å jobba för skistar ! äre nån som ska dit ? tänkte väll hälsa på
olivernurmiMANNEN Ny medlem 2006-10-10 hemsedal #2 Jao mannen jag ska dit me ett gäng på 15 pers v.8 HEHE fett skönt!!!:.