Hemsidor med mkt skid/snowboard kläder

Ludan

Ny medlem
Tjena jag sitter och letar lite efter hemsidor som säljer mkt skid och snowboard kläder. Skulle va schysst om ni kunde länka några :)

Tack på förhand!

finns inget i europa som har nått snyggt... jag hoppas på att junkyar sak ta in nått men det verkar inte som det i år.

åk till åre och köp där, där finns det mycket kläder

www.blue-tomato.at har ett relativt stort utbud på kläder. BT ligger i Österrike vilket innebär att du bara betalar frakt, inge tull och moms.

Nån som har beställt från Blue Tomato eller? kollade på Ripcurl jackan och byxorna, alltså Honor Jacket och Splendour Pants'en . + ett par vita Oakley Crowbar stretch,

Gick på Cirka 517 us dollars, + 20 dollar för frakt som blev ca 3800kr

är det pålitligt? har jag fattat fel och får betala mer än jag tänkt. litar igentligen inte på utländska online shop's men eftersom det inte finns så mkt här ÄN. så vill jag testa.

Skulle uppskatta svar!!

Päjz

PVerner.. om det är någon internet shop som du kan lita på så är det bt.. har köpt både brädor och kläder därifrån och det har aldrig varit ngt problem.. och det går snabbt också.. fick min bräda på 3 dar efter att jag bestälde den och jag bor i sthlm.. och om jag inte minns fel så var det väll gratis frakt över 400€ inom eu?

gratis över 300 var det :) men då kan jag lita på dom då?

"Fraktkostnaden beror pa orderns värde. Order värd mer än 300€ levereras kostnadsfritt. Leveranstid för alla lagrade
varor är 3-5 arbetsdagar."

Senast ändrad:
Är det någon som handlat från planet-sport.de? : )

Tillbaka
Topp