Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1064073" data-attributes="member: 99032"><p>Här backar jag upp</p><p> [USER=146421]@bootfitta[/USER] i det stora hela. Midjebredden är långt ifrån det enda som definierar lämpligt användningsområde. Jag kör själv 917 och den går som tåget i pisten, underbar, men i offpisten, hmmm där är den väldigt malplacerad med sin långa, relativt platta och breda tail (typ tre cm bredare än midjan) Den blir mao till ett veritabelt ett åbäke vid sidan om pisten. I begreppet "vid sidan om pisten" lägger jag in mycket mer än lössnö. I puder går allt att dansa med, på ett eller annat sätt! Välj annat för offpisten.</p><p></p><p>Här finns det gott om bättre alternativ. Du har fått ett flertal kandidater uppräknade redan. Till den listan kan du oxå lägga BC Corvus 193, iaf tidigare år, ny tail i år så jag lämnar det osagt vad gäller pistprestanda. Gamla hederliga Sevun II skulle säkert falla en välvuxen charger som dig på läppen! En till kandidat, ny för året, som borde passa på din lista är Kästles BMX 105HP, verkar vara ett riktigt spänstigt bygge! Osäker på tillgängliga längder (har säkert nämnts här nånstans) men Extrems 108 Chargervariant av Opinion är väl värd ett övervägande oxå!</p><p></p><p>Mina $0.02</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1064073, member: 99032"] Här backar jag upp [USER=146421]@bootfitta[/USER] i det stora hela. Midjebredden är långt ifrån det enda som definierar lämpligt användningsområde. Jag kör själv 917 och den går som tåget i pisten, underbar, men i offpisten, hmmm där är den väldigt malplacerad med sin långa, relativt platta och breda tail (typ tre cm bredare än midjan) Den blir mao till ett veritabelt ett åbäke vid sidan om pisten. I begreppet "vid sidan om pisten" lägger jag in mycket mer än lössnö. I puder går allt att dansa med, på ett eller annat sätt! Välj annat för offpisten. Här finns det gott om bättre alternativ. Du har fått ett flertal kandidater uppräknade redan. Till den listan kan du oxå lägga BC Corvus 193, iaf tidigare år, ny tail i år så jag lämnar det osagt vad gäller pistprestanda. Gamla hederliga Sevun II skulle säkert falla en välvuxen charger som dig på läppen! En till kandidat, ny för året, som borde passa på din lista är Kästles BMX 105HP, verkar vara ett riktigt spänstigt bygge! Osäker på tillgängliga längder (har säkert nämnts här nånstans) men Extrems 108 Chargervariant av Opinion är väl värd ett övervägande oxå! Mina $0.02 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hendryx?
Tillbaka
Topp