Henrik Harlaut med i nyheterna

OWester

Aktiv medlem
som rubriken säger. tittade nyss på nyheterna på 2:an(?) och så nämnde dom henkes 1620, visade även klippet. titta på nästa nyhetssänding när sporten är med så kommer dom kanske visa det igen!

han skulle fan behöva lära sig att prata lite bättre svenska:P annars fett nice, hoppas vi får se en 1620 i tävlingen skulle vara riktigt grymmt!

jstalis sa:
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=24039&lid=puff_896908&lpos=extra_1
sök på henrik harlaut, då kommer det upp åt höger där det står typ big air nånting!

haha, hur kan man försöka vara thug och gangsta när man ser ut och låter sådär? :)
hoppet i sig var ju galet, all cred till honom som skidåkare.

Asså, som henke sa på intervjun att några säger att det förvandlas till en annan sport när han gör sin sw 16 tycker jag att man är dum i huvudet.. Varför h8ta på något som ingen i världen någonsin gjort förut? Det är helt ofattbart.

Lee-nus sa:
haha, hur kan man försöka vara thug och gangsta när man ser ut och låter sådär? :)
hoppet i sig var ju galet, all cred till honom som skidåkare.
Så jävla rätt henke harlaut! Han låter ju grym! Sattsa på större kläder och slarviagre stil. Dip-set! Henke! Min ny favvo efter denna intervjun.

Lagom ödmjuk! Riktigt Nice!

Kul att svt änligen börjar med lite sånt här på nyheterna...Håller med man kan inte h8ta på någon som gör något för första gången...Sen tycker jag inte att det så ut att va så dålig stil :D

haha tänkte precis "undra om någon kmr lägga upp om henke på furumet, för han va med på sportnytt" :D

Stor prestation tycker jag, man kan inte förvänta sig att ett sådant trick ska sitta med stil första gången. Men som Henrik sa i intervjun på svt:s hemsida, så ska han ju försöka jobba på tricket så det går att göra mer stilrent.

Och snälla, vet att det är en löjlig notis men sluta skriva "h8ta på" osv. Det är inget CS-forum för ordblinda.

SMagnusson sa:
Asså, som henke sa på intervjun att några säger att det förvandlas till en annan sport när han gör sin sw 16 tycker jag att man är dum i huvudet.. Varför h8ta på något som ingen i världen någonsin gjort förut? Det är helt ofattbart.
Får man inte ha en avvikande åsikt utan att "h8a"? Okej, från och med nu säger jag bara vad jag tycker efter att jag har kollat med dig att den åsikten är rätt(TM).

edit: För övrigt tycker jag han låter som en vettig kille.

Senast ändrad:
Fan va ödmjuk han verkar, Jon är dock skön med sina "småunge"kommentarer haha. Roligt att de sa att det var den första 1620'n. Svårt för Svt att ta in det där med den nymodiga baklängesåkningen kanske.

kBerglund sa:
17 vell ;) men sen så var juh hans sw 16 inte nån spiken snurr heller ;) han slängde juh den med mute första gången ;) det är juh jävligt grymt ;) han ska juh ha sjukt me credds för det ist för att en massa pundare som inte ens äger ett par twintips bara sanckar om att det va "utan stil" jag tycker det är grymmt att han slaktar som han gör ett plus är juh att han e svensk ;)

977 sa:
han ska juh ha sjukt me credds för det ist för att en massa pundare som inte ens äger ett par twintips bara sanckar om att det va "utan stil" jag tycker det är grymmt att han slaktar som han gör ett plus är juh att han e svensk ;)
Det var ju antagligen knappast några "pundare" som inte äger ett par twintip som anser att switch 16 är att göra sporten till något annat.

Kan inte fatta att det finns dom klagar på att han gjorde en sw 1620, kan kanske förstå att det finns dom som hällre gör cleana tricks med någon fet grab istället. Men absolut inte klaga på att han kör mer snurr.

Ska helt ärligt säga att när jag såg Turbo för första gånge och kom till henkes del, jag hade hört att han skulle göra någon sjukt clean sw 1440 och bara väntade. Var faktist tvungen att riktigt räkna varven! så clean som den var trodde jag det var en 1080 först. Då skulle han ju lika väl kunna göra sin sw 1620 som en sw 1260, och 1260 har ingen klagat på vad jag vet;=)

Snödjup

Tillbaka
Topp