Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sök på henrik harlaut, då kommer det upp åt höger där det står typ big air nånting!jstalis sa:http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=24039&lid=puff_896908&lpos=extra_1
vem kan klandra jon?millionaire-OG sa:JOn hatar småungar
Så jävla rätt henke harlaut! Han låter ju grym! Sattsa på större kläder och slarviagre stil. Dip-set! Henke! Min ny favvo efter denna intervjun.Lee-nus sa:haha, hur kan man försöka vara thug och gangsta när man ser ut och låter sådär?
hoppet i sig var ju galet, all cred till honom som skidåkare.
Får man inte ha en avvikande åsikt utan att "h8a"? Okej, från och med nu säger jag bara vad jag tycker efter att jag har kollat med dig att den åsikten är rätt(TM).SMagnusson sa:Asså, som henke sa på intervjun att några säger att det förvandlas till en annan sport när han gör sin sw 16 tycker jag att man är dum i huvudet.. Varför h8ta på något som ingen i världen någonsin gjort förut? Det är helt ofattbart.
17kBerglund sa:hur gammal är han?
17 vellkBerglund sa:hur gammal är han?
Det var ju antagligen knappast några "pundare" som inte äger ett par twintip som anser att switch 16 är att göra sporten till något annat.977 sa:han ska juh ha sjukt me credds för det ist för att en massa pundare som inte ens äger ett par twintips bara sanckar om att det va "utan stil" jag tycker det är grymmt att han slaktar som han gör ett plus är juh att han e svensk![]()
Visst kör med attityd men är reko annars, dope boy! Härlig stil!nealsson sa:Har ändrat uppfattning om killen, han verkar ju riktigt sympatisk, trevlig och har fötterna på jorden![]()