Henrik Harlaut - Self Edit 08

jonnnhy sa:
Varför leker alla gangstah? Förstör ju åkingen=S Du är inte svart. Bete dig inte som en då. grymm åkning dock :)
haha word? så alla svarta beter sig som hH då eller? vad FAN menar du?!

Neh, men dem beter sig som om dem vore svarta. Leker svart förstår du va ja menar? Nej, finns svarta som är riktigt sköna. Stör mig dock på svenskar som leker att dem inte är de. så irriterande

Senast ändrad:
jonnnhy sa:
Neh, men dem beter sig som om dem vore svarta. Leker svart förstår du va ja menar? Nej, finns svarta som är riktigt sköna. Stör mig dock på svenskar som leker att dem inte är de. så irriterande
Du använder ganska fel ord, när du säger svarta så verkar du antyda att alla mörkhyade människor går runt på gatorna och skjuter andra och ska vara riktigt gansta, men helt ärligt så tvivlar jag starkt på att Obama gör det?

Helt ärligt tycker jag du är sjukt fördomsfull och inte tänker ett jävla skit vad du skriver.

jonnnhy sa:
Haha, så du menar att det är ett speciellt beteende som svarta personer har medfött. Du visste antagligen inte det men det finns faktiskt svarta människor som inte är gangster rappare också och det är en ganska stor majoritet serru, idiotiskt sagt...

jstalis sa:
Sandgren2 sa:
hej jag är gangsteer! yeah yeah, png boom! jag har blivit skjuten fyrtioelva ggr

urlöjligt
du är löjlig, typ så här skid åkningen ser ut ibland idag!
Snarare du som är löjlig nu, man lär väl få tycka som man gör. Jag håller med Sandgren2 att det är löjligt att leka gangster, det är ju bara min åsikt. Bara för att du tycker att det är ascoolt att leka gangster i backen så behöver du inte syssla med personangrepp bara för att alla inte tycker som dig

Senast ändrad:
jonnnhy sa:
ÄR man bäst får man göra och se ut hur fan som helst (i backen).

Att säga att nån beter sig som "en svart" var det dummast jag hört! jag brukar inte ras-kategorisera folk...

jonnnhy sa:
Jag ser då sällan svarta som beter sig så här i alla fall.

Andy_Banton sa:
jstalis sa:
Sandgren2 sa:
hej jag är gangsteer! yeah yeah, png boom! jag har blivit skjuten fyrtioelva ggr

urlöjligt
du är löjlig, typ så här skid åkningen ser ut ibland idag!
Snarare du som är löjlig nu, man lär väl få tycka som man gör. Jag håller med Sandgren2 att det är löjligt att leka gangster, det är ju bara min åsikt. Bara för att du tycker att det är ascoolt att leka gangster i backen så behöver du inte syssla med personangrepp bara för att alla inte tycker som dig
vart fan fick du luft ifrån då?
jag sa min åsikt och han får tycka vad fan han vill inte gör dej min dag sämre!

Davidson sa:
jonnnhy sa:
ÄR man bäst får man göra och se ut hur fan som helst (i backen).

Att säga att nån beter sig som "en svart" var det dummast jag hört! jag brukar inte ras-kategorisera folk...
tror vi har en rasist i forumet! :/

Tillbaka
Topp