Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Henrik Harlaut vinner freestylen i Zurich!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 974496" data-attributes="member: 36337"><p>Sinnsyk finale som ble gjort der nede! Kai og HH kjørte jevnt. Kan si meg enig med de som mener Kai sitt triks er mere teknisk og vanskeligere,men HH får godt betalt for progresjon. Det er en av dommer kriteriene i AFP systemet at nye progresive triks skal scores bra. HH gjør en dub cork 12 som jo er gjort 1000 ganger før,men aldri med en butter i konkurranse derfor scorer han høyt på den. og i tillegg er det mye stil ute å går. Kai sin sw dub misty er også helt insane,men det har blitt sett før. Nå har jeg ikke sett scoren til hver enkelt dommer,men jeg vil tippe at panelet var splitta om hvem som burde vinne når det er så jevnt. </p><p></p><p>Personlig mener jeg HH fikk for høy score i kvalliken for sin 10er da den ikke var i nærheten like stylish som i går. At han fks skulle ligge 9 poeng over Andreas Håtveit sin dub cork 10 mute to octo som var insane smooth syns jeg var mye. MEN jeg spiser mine ord og bøyer meg i støvet for det HH gjorde i går. Da var det ingen tvil om hvem som var kongen og tar sporten i riktig rettning!! Progresjon er viktig for framtiden og det fikk vi bevist i helgen at de som tidligere har dratt hjem pall plass på pall plass i city konkurranser ikke hadde kjangs med sine "gammle" triks når HH,Kai og Phil drar fram nye inovative triks med ekstrem stil!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 974496, member: 36337"] Sinnsyk finale som ble gjort der nede! Kai og HH kjørte jevnt. Kan si meg enig med de som mener Kai sitt triks er mere teknisk og vanskeligere,men HH får godt betalt for progresjon. Det er en av dommer kriteriene i AFP systemet at nye progresive triks skal scores bra. HH gjør en dub cork 12 som jo er gjort 1000 ganger før,men aldri med en butter i konkurranse derfor scorer han høyt på den. og i tillegg er det mye stil ute å går. Kai sin sw dub misty er også helt insane,men det har blitt sett før. Nå har jeg ikke sett scoren til hver enkelt dommer,men jeg vil tippe at panelet var splitta om hvem som burde vinne når det er så jevnt. Personlig mener jeg HH fikk for høy score i kvalliken for sin 10er da den ikke var i nærheten like stylish som i går. At han fks skulle ligge 9 poeng over Andreas Håtveit sin dub cork 10 mute to octo som var insane smooth syns jeg var mye. MEN jeg spiser mine ord og bøyer meg i støvet for det HH gjorde i går. Da var det ingen tvil om hvem som var kongen og tar sporten i riktig rettning!! Progresjon er viktig for framtiden og det fikk vi bevist i helgen at de som tidligere har dratt hjem pall plass på pall plass i city konkurranser ikke hadde kjangs med sine "gammle" triks når HH,Kai og Phil drar fram nye inovative triks med ekstrem stil! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Henrik Harlaut vinner freestylen i Zurich!
Tillbaka
Topp