henrik harlauts ställ

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JohnFrusciante

Ny medlem
henrik harlauts ställ
jag har en fråga... komme henrik harlauts ställ komma ut i år? de där röd/vita salomon ghetto suit tror jag de heter.. nån som har nån aning om va de kommer kosta??

Senast ändrad:
henrik harlauts ställ
Borde komma ut runt i början av oktober vad jag har hört , men kan doc inte lova något !

henrik harlauts ställ
Shiiit! När ska folk lära sig göra ordentliga rubriker? :)

Stället tillhör ju salomons 08/09 kollektion så dom borde väl dyka upp i höst någon gång.

henrik harlauts ställ
PontusOlsson sa:
Hjalles sa:
Shiiit! När ska folk lära sig göra ordentliga rubriker? :)

Stället tillhör ju salomons 08/09 kollektion så dom borde väl dyka upp i höst någon gång.
haha sorry men jag visste inte va jag skulle ta för rubrik :)
hmm kanske salomon ghetto suit, henrik harlauts ställ,

henrik harlauts ställ
henrik harlauts ställ
Hehe nu låter det som det bara är henrik harlauts ställ hehe :P Varför inte döpa om den til salomon the ghetto suit :P

henrik harlauts ställ
tvv_5 sa:
det lär ju kosta skortan at köpa det stället
Ja som fan!
testade den gråa jackan som han har vare me å designat lr hure nu var
och ja mins intew riktigt men ja tror den, bara jackan låg på runt 5 k så...

henrik harlauts ställ
Charles Ganger kör väl också med det stället? det är ju ett ställ som sponsrade proffs kör med. ingen aning om priset men det landar väl runt 7-8 tusen.

henrik harlauts ställ
TheFibretech sa:
Charles Ganger kör väl också med det stället? det är ju ett ställ som sponsrade proffs kör med. ingen aning om priset men det landar väl runt 7-8 tusen.
aa jag vet osså är de nån mer som kör me de och som jag inte kmr ihåg va han heter.... ääh priset får va hur mkt de vill jag älskar de där stället de är så jävla snyggt.. köper de hur mkt de än kostar :D

henrik harlauts ställ
TheFibretech sa:
magstark chansning när du inte har någon aning. Tror faktiskt inte dom kommer ta 4k för ett par byxor/en jacka men men...

henrik harlauts ställ
jonathan-o sa:
TheFibretech sa:
magstark chansning när du inte har någon aning. Tror faktiskt inte dom kommer ta 4k för ett par byxor/en jacka men men...
joo.. men de kanske inte äns ska säljas heller? eller hur de va.

henrik harlauts ställ
J-rockner sa:
Hehe nu låter det som det bara är henrik harlauts ställ hehe :P Varför inte döpa om den til salomon the ghetto suit :P
det finns flera forum om det här stället, bland annat ett som jag skapat, som heter just Salomon The Ghetto Suit.

jag har hört att priset kommer vara ca 3500 för jackan, och ca 2500 för byxorna, dock vet jag inte om det stämmer helt

Peace.

henrik harlauts ställ
Aspebo sa:
J-rockner sa:
det finns flera forum om det här stället, bland annat ett som jag skapat, som heter just Salomon The Ghetto Suit.

jag har hört att priset kommer vara ca 3500 för jackan, och ca 2500 för byxorna, dock vet jag inte om det stämmer helt

Peace.
om de är de priset så är ju inte de så jävla mkt... lätt värt att köpa :D

henrik harlauts ställ
otroligt vilka överpriser det är på kläder, så att man blir mörkrädd....skulle aldrig punga ut 6000 för ett ställ.

henrik harlauts ställ
Aspebo sa:
J-rockner sa:

Peace.
Årets jacka den gråa, Bomb Drop PARKA kostade 5000kr..

henrik harlauts ställ
ePousette sa:
Aspebo sa:
J-rockner sa:

Peace.
Pousette, jag snackade om The Ghetto Suit

henrik harlauts ställ
Aspebo sa:
ePousette sa:
Aspebo sa:

Peace.
Pousette, jag snackade om The Ghetto Suit
ja.. men dom kommer nog ligga på samma pris?

Senast ändrad:
henrik harlauts ställ
Kruxelidux sa:
18 000 för allt har jag hört.. :S
minst! fan en sån lååång jacka = fett mkt material, sen om man kör med typ XXXXL så blir det ju runt 40 kvadratmeter tyg, minst! det är ju även stora emblem i guldfärg som lägger dit lite slantar. så runt 20 k kanske?

men ska försöka va lite seriös nu, som Aspebo sa, ca 3500 för jackan, och ca 2500 för brallorna, är vad jag har hört iaf. men ingen vetenskap, bara det som först plingade till hos mig.

peace! :)

Senast ändrad:
henrik harlauts ställ
var nere på hinertux förra veckan, då var det 5-6 killar som hade det stället och åkte tillsammans.

det enda jag kunde tänka på var när dagisbarn i reflexvästar går och håller hand, såg riktigt fult ut.

henrik harlauts ställ
en polare har köpt ett sånt ställ och de gick på 5-6 lax

henrik harlauts ställ
jag har ett. det kostar som jag sa 6000 för hela stället..
jag fick dock billigare.

henrik harlauts ställ
mmMMMmm, i wish i had more hands, so i could give this jacket, FOUR thumbs down!
så sjukt ful jacka, Pingvin style, blää.

henrik harlauts ställ
Av: Kruxelidux_ninjamaster | 2008-10-22 21:53 Citera
Money rollz Im a hustla!

ALDRIG 18! kanske 6-7 men INTE 18

henrik harlauts ställ
Ackeee sa:
Money rollz Im a hustla!

Pucko ta inte upp en tråd som är mer än ett år gammal och lär dig tolka skrift.

SNÄLLA ÅLDERSGRÄNS PÅ FORUMET :(

henrik harlauts ställ
Ackeee sa:
Money rollz Im a hustla!

Jo, helt sant! Eller inte...kostade 17899 kr.

Och jättenödvändigt att dra upp tråden, verkligen!

Borde man inte lärt sig ironi om man är 14 år?

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp