Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Herregud, min fru tvingar mig att bli vuxen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1202091" data-attributes="member: 59050"><p>Jag tycker nog, att alla brädåkare borde lära sig att åka också skidor. Då vet de, hur helevetes tråkigt och svårt det är att åka puder med skidor.</p><p></p><p>Jag skall just idag till Östra Finland för att lära mig skidor 3 dagar. Lämnar brädan hem, annars skulle jag åka bara bräda. Jag har försökt att lära mig med skidor redan flera år, men det är ju så svårt. Bra pister går fint, och lätt puder, men pucklar, skare etc. inte alls.</p><p></p><p>För mig är skidåkning discipline, inte ett hobby, och bra så! Efter 3 dagars skidövningar är jag så lycklig att jag får komma tillbaks till jobbet på mondag morgon!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1202091, member: 59050"] Jag tycker nog, att alla brädåkare borde lära sig att åka också skidor. Då vet de, hur helevetes tråkigt och svårt det är att åka puder med skidor. Jag skall just idag till Östra Finland för att lära mig skidor 3 dagar. Lämnar brädan hem, annars skulle jag åka bara bräda. Jag har försökt att lära mig med skidor redan flera år, men det är ju så svårt. Bra pister går fint, och lätt puder, men pucklar, skare etc. inte alls. För mig är skidåkning discipline, inte ett hobby, och bra så! Efter 3 dagars skidövningar är jag så lycklig att jag får komma tillbaks till jobbet på mondag morgon! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Herregud, min fru tvingar mig att bli vuxen.
Tillbaka
Topp