Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Herregud, min fru tvingar mig att bli vuxen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1202434" data-attributes="member: 59050"><p>Jep, allt är öppet, det behöver inte ens vara 2m, ett halvt meter tycks räcka väl, tyvärr. Jag är en lärare. Alla grundskoleläraren MÅSTE resa till skolorna varje dag, där fikar vi, äter bulla och diskuterar dag efter dag, även att många av eleverna är borta. Också eleverna mellan klasser 1-3 får komma till skolorna, om deras föräldrar tänker så! Många av lärarna är tvungna att resa till jobbet med bus och tunnelbana bara för att kunna fika med andra! </p><p></p><p>Köpte just månadskort till ett gym. Jag tror att vi har förlorat allt här i Finland. Om jag måste rasa till jobbet varje dag att träffa människor från många städer och fika med dem, jag kan lika väl gå till gymmet och krogarna. Distansarbete tycks vara en absolut no no här.</p><p></p><p>Mycket snart lever vi hårda tider här!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1202434, member: 59050"] Jep, allt är öppet, det behöver inte ens vara 2m, ett halvt meter tycks räcka väl, tyvärr. Jag är en lärare. Alla grundskoleläraren MÅSTE resa till skolorna varje dag, där fikar vi, äter bulla och diskuterar dag efter dag, även att många av eleverna är borta. Också eleverna mellan klasser 1-3 får komma till skolorna, om deras föräldrar tänker så! Många av lärarna är tvungna att resa till jobbet med bus och tunnelbana bara för att kunna fika med andra! Köpte just månadskort till ett gym. Jag tror att vi har förlorat allt här i Finland. Om jag måste rasa till jobbet varje dag att träffa människor från många städer och fika med dem, jag kan lika väl gå till gymmet och krogarna. Distansarbete tycks vara en absolut no no här. Mycket snart lever vi hårda tider här! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Herregud, min fru tvingar mig att bli vuxen.
Tillbaka
Topp