Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samtliga flex-angivelser är ungefärliga värden och varierar med plus/minus 10-20 beroende på hur hårt du spänner, vilken form din fot har, vilken innersko du har etc...Jonas1966 sa:Tack för svaret. Är en XT 120 mjukare än en RX 120? Jag trodde att 120 är 120 och att denna styvhet i princip aldrig rekommenderas till tjejer.
Formen på lästen och designen. Alla dampjäxor är inte lika och alla herrpjäxor är inte lika.Jonas1966 sa:Vad är huvudskillnaden mellan en herr- och dampjäxa? Är dampjäxor vidare för vaden?
XT-serien är i en lättare och mjukare plast om man jämför med RX, samt att gå-läget mjukar upp ryggen på pjäxan avsevärt. Svårt att säga exakt hur mycket mjukare, men jag känner flertalet duktiga skidåkande tjejer med XT130 som vardagspjäxa.Jonas1966 sa:Tack för svaret. Är en XT 120 mjukare än en RX 120? Jag trodde att 120 är 120 och att denna styvhet i princip aldrig rekommenderas till tjejer.