Hetaste Twintips??

Hetaste Twintips??
Head mad trix mojo med annorlunda design bara, Tror allt hans bror har glidit runt på dem i vintras.

4frnt Stl är heta, eller Armada JP vs Julien

Hetaste Twintips??
Movement Joystick är snygga på bild, känns lite plastiga i verkligheten..

nee jag tycker nog att K2 överhuvudtaget har dom hetaste skidorna, då menar jag deras "freeride-serie".
eller scratch bs, fs har ful färg.

Hetaste Twintips??
Extrem regerar i vinter! Nya AK4 är råa. Helt ny konstruktion som gör att dom går som fan! Min fru körde på Pistolerna förra året men efter att prövat Extremerna säljer hon dom nu! Extrem har dessutom nya grejor på gång. Feta twintip å dom smiskar!

Blågult regerar!

/H

Hetaste Twintips??
Dom hetaste är fan lätt Movement Joystick.. dom som Jon har på den bilden är en äldre modell men skulle gissa att den har nån specialdesign.. han å alla andra stjärnor brukar ju ha de..

Hetaste Twintips??
Det är utvecklingsmodellen på Mad-trix Mojjo.. Alla Heads protyper är vita med svart text på...

Hetaste Twintips??
Kanske lite tråkigt, men tycker lätt att 1080 är dom bästa alround skidorna på markanden. Designen är riktigt coll på årets modell me.

Hetaste Twintips??
Varför skriver folk "Rossignol Scratch" så ofta? Det är ju en väsentlig skillnad på Scratch FS och Scratch BC.

Och varför kan inte folk som inte ser skillnad på de/dem börja använda "dom"?

Hetaste Twintips??
head skidan jon har är en protto typ på mojjo.. den är typ 1,5 år gammal..

Hetaste Twintips??
ok? men om jag säger att en kompis har en sådan o att dem typ hetyer air eller nå sånt

Hetaste Twintips??
Jo men det är fortfarande inte hans pro modell för den kommer i vinter med hans namn... Så ta reda på fakta först.. Den ser grym ut iaf..

Hetaste Twintips??
Recruit, Hasse: nej, klart osm fan det inte är vanliga mojon. Jag svarade bara på att jon olsson har haft en pro model i en säsong nu. Om det är en pro model som ska lanseras så är det väl hans andra? MoJo är ändå hans pro model. vare sig head ska styra upp en ny eller inte

Hetaste Twintips??
hetast är helt klar K2 fujativ. sen har ju K2 pistols fått en ny fräsch design med en fet brittisk flagga på undersidan.. Men eftersom man har en förkärlek till pistolerna så.. K2 har rent allmänt hetast skidor tillsammans med armada just nu iallafall..

Tillbaka
Topp