Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hilfe .. bitte..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Swedda" data-source="post: 12643" data-attributes="member: 14749"><p>Ok... så är läget typ..... Säkert Tokenkelt prob jag behöver lite tips om men ändå..... Åkte 2:a gången för säsongen idag.. och jag tänkte att jag åtminstånde kunde sätta en 180 då! .. men det var enklare sagt än gjort... det jag gör fel tror jag är att, jag vrider brädan drygt 90 grader .. alltså ungefär så långt man kan med bara underkroppen.. men överkroppen stannar där den är.. så då känner jag mig tvingad att vrida tillbaka brädan i utgångsläge igen .. och det slutar men en krash varje gång -.. jag försöker att vrida på överkroppen innan jag hoppar men det funkar inge bra i alla fall.... jag menar .. man kan ju hoppa 180 grader på plat mark, så varför inte i ett hopp ?? .. säg vad jajg ska göra då typ .. så blir jag tacksam .. eller ska jag bara fortsätta att krasha .. nångång måste den ju sitta.</p><p></p><p>Tack för mig</p><p></p><p>/Swedda</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Swedda, post: 12643, member: 14749"] Ok... så är läget typ..... Säkert Tokenkelt prob jag behöver lite tips om men ändå..... Åkte 2:a gången för säsongen idag.. och jag tänkte att jag åtminstånde kunde sätta en 180 då! .. men det var enklare sagt än gjort... det jag gör fel tror jag är att, jag vrider brädan drygt 90 grader .. alltså ungefär så långt man kan med bara underkroppen.. men överkroppen stannar där den är.. så då känner jag mig tvingad att vrida tillbaka brädan i utgångsläge igen .. och det slutar men en krash varje gång -.. jag försöker att vrida på överkroppen innan jag hoppar men det funkar inge bra i alla fall.... jag menar .. man kan ju hoppa 180 grader på plat mark, så varför inte i ett hopp ?? .. säg vad jajg ska göra då typ .. så blir jag tacksam .. eller ska jag bara fortsätta att krasha .. nångång måste den ju sitta. Tack för mig /Swedda [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hilfe .. bitte..
Tillbaka
Topp