Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hilfe .. bitte..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flygplan1" data-source="post: 12645" data-attributes="member: 13768"><p>jag åker iof skidor, men då jag ska försöka på nåt trix och det blir galet, alltså att det inte alls blir som man tänkt sig så beror det oftast på att jag inte vågar helt utan tvekar litegranna då jag ska göra tricket. Så tveka inte utan gör precis som du tänkt utan att bekymra dig för att det finns en risk att det kanske inte går eller att du ramlar, om du alltid ser till att tänka så innan du ska göra nåt nytt så går det nog bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flygplan1, post: 12645, member: 13768"] jag åker iof skidor, men då jag ska försöka på nåt trix och det blir galet, alltså att det inte alls blir som man tänkt sig så beror det oftast på att jag inte vågar helt utan tvekar litegranna då jag ska göra tricket. Så tveka inte utan gör precis som du tänkt utan att bekymra dig för att det finns en risk att det kanske inte går eller att du ramlar, om du alltid ser till att tänka så innan du ska göra nåt nytt så går det nog bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hilfe .. bitte..
Tillbaka
Topp