Hilfe! Denna låt tar knäcken på mig!

makeasound

Aktiv medlem
Ni som haft kolla på salomons inslag dom senaste månaderna på freeride, likväl everyday is à saterday, kanske kan hjälpa mig då jag inte får igång klippen och inte har så mycket att komma med , förutom att låten jag söker är en lite
Tyngre slinga med en mörkröst genom hela låten och en betydligt ljusare röst i refrängen.
Hade det funnits ett nynningsverktyg här på freeride så hade jag sväng det.

Har sett folk som hittat låtar på knappa förklaringar. Så jag vet er! Är det någon som kan klura ut detta så skall jag göra 30 armhävningar och en highfive i dennes ära!

Cheers!

Kan det va den? Mörk röst genom låten och betydligt ljusare i refrängen. Den är med i EDIAS i alla fall.

Bra tänkt!
Tyvärr verkar det vara salomonfreeridetv den kommer ifrån.
Djup bas-stämma. Den verkar tämligen ny dessutom.

Tack för hjälpen, men leta det fortsätter

AnderZone, tack så mycket, men jag får inte fram låten . Kan inte med formatet i iPhonen:/ vilken är det??

GrabsForFun, du har helt rätt, ursäkta mig! Jadu, skall jag beskriva den som? Lite mer åt rockiga hållet.
Skall se om jag får fram den i skallen snart!

Tack, vi fortsätter!:D

Kan du inte bara kolla igenom avsnitten tills du hittar låten? Filmklipp på Freeride funkar på iPhone, det gör även Youtube.

kanske inte rockig, men en ganska tung slinga!

Kan det annars vara den här? dock inte salomon freeski...

Kasabian - Fire

Senast ändrad:
novajonas sa:
kanske inte rockig, men en ganska tung slinga!
Novajonas, jag skall idag göra 30 armhävningar och utföra en regelrätt highfive till din ära!!!
Där satt den låt jag nynnade på sedan i januari!
Hörde den i USA med, men fick inte fram vad den hette! Tusen tack!

Tillbaka
Topp