Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hilfe: Skavsår från h*#vetet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pjannesson" data-source="post: 1100210" data-attributes="member: 156184"><p>Tjena. </p><p>Först skulle jag fundera på om kanske inte din pjäxa är för stor för dig om det glappar så? </p><p>Annars skulle jag nog prova att tura med "fotdelen" av pjäxan något ansatt, iallafall för att minska rörelsen i fotens häl, och kanske gå något kortare steg. (Svårt när man inte vet hur du rör dig men kanske kan vara värt o testa) </p><p>Jag har ett par tecnica guide som det händer att jag fått skav av när jag haft helt uppknäppta och gått långa sträckor med. </p><p></p><p>Det finns även ett självhäftande material som används för att bygga hälfäste på race åkarna pjäxor det går kanske o bygga något med sådant, om det skulle visa att pjäxorna är för glappa på foten</p><p>Finns hos en välsorterad pjäxbutik. </p><p>Lycka till med turandet </p><p>Mvh Per</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pjannesson, post: 1100210, member: 156184"] Tjena. Först skulle jag fundera på om kanske inte din pjäxa är för stor för dig om det glappar så? Annars skulle jag nog prova att tura med "fotdelen" av pjäxan något ansatt, iallafall för att minska rörelsen i fotens häl, och kanske gå något kortare steg. (Svårt när man inte vet hur du rör dig men kanske kan vara värt o testa) Jag har ett par tecnica guide som det händer att jag fått skav av när jag haft helt uppknäppta och gått långa sträckor med. Det finns även ett självhäftande material som används för att bygga hälfäste på race åkarna pjäxor det går kanske o bygga något med sådant, om det skulle visa att pjäxorna är för glappa på foten Finns hos en välsorterad pjäxbutik. Lycka till med turandet Mvh Per [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hilfe: Skavsår från h*#vetet!
Tillbaka
Topp