Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hitta min drömskida!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deepsnow" data-source="post: 1098506" data-attributes="member: 62139"><p>Hej</p><p>Låter som du är en pisträv med F1 fart under pjäxorna. Oavsett det så är det ju roligare att kunna variera sin skidåkning beroende på väder och snöförhållanden. Jag kan varmt rekommendera Nordica enforcer 93, skidan sväljer allt från blå is till normal offpist och fartstabila som ett lok men med tillräcklig rocker . Blev själv övertygad efter ett långt samtal med en ung vaken skidlärare i Alperna och en test dag. Du får allt i ett paket med denna skida, men testa alltid innan köp om du har möjligheten, det är bara du själv som kan känna skidans egenskaper trotts olika tidningars test resultat. Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deepsnow, post: 1098506, member: 62139"] Hej Låter som du är en pisträv med F1 fart under pjäxorna. Oavsett det så är det ju roligare att kunna variera sin skidåkning beroende på väder och snöförhållanden. Jag kan varmt rekommendera Nordica enforcer 93, skidan sväljer allt från blå is till normal offpist och fartstabila som ett lok men med tillräcklig rocker . Blev själv övertygad efter ett långt samtal med en ung vaken skidlärare i Alperna och en test dag. Du får allt i ett paket med denna skida, men testa alltid innan köp om du har möjligheten, det är bara du själv som kan känna skidans egenskaper trotts olika tidningars test resultat. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hitta min drömskida!
Tillbaka
Topp