Hitta Skidkläder, Vart kan man köpa?

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
A

Allemaaan

Guest
Och Jag kanju börja med att jag inte är ute efter några wannabe gangstaaa XXXXXXXXXXXXXXL kläder i Illgrönt/rosa/Gula/blå jackor/byxor och sånt där*, utan lite mer klassiska och vanliga färger låter kanske som en idiot nu. Men skulle vilja hitta en brun jacka typ eller beige, grå eller mörkgrön typ militärgrön dom färgerna lika så med byxor men helst inte samma färg på jacka som byxor. Självklart ska det vara en riktig skidjacka med snölås och grejer. Märke spelar ingen roll. Det ska inte hller vara några über avancerade bergstigar jackor för 10 lax och grejer. Max 2000 kr vardera par.

Har kollat runt på Stadium/Hollywood/Junkyard/Skistore/Boardstore men tycker inte jag hittat något vettigt, snälla hjälp!

* inget illa menat, inte min stil bara

Senast ändrad:
Kolla på Bergans, norskt märke som gör lite mer naturfärgade kläder, brunt, grönt mm. Annars är ju modet rätt skrälligt just nu så det finns inte så grymt mycket att välja på i de färger du vill ha...

kleverboi sa:
Kolla på Bergans, norskt märke som gör lite mer naturfärgade kläder, brunt, grönt mm. Annars är ju modet rätt skrälligt just nu så det finns inte så grymt mycket att välja på i de färger du vill ha...
okej, vet du någon affär på nätet eller i sthlm man kan hitta deras sortiment?, kollade deras hemsida på återförsäljare men hitta inte så mycket tyvärr...

Senast ändrad:
Dra till naturkompaniet skulle jag säga, har nog det du söker.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp