hjäääälp!

silvola

Ny medlem
hjäääälp!
ja har försökt jätte många olika chill positioner, men ja hittar inte den ultimata!!! snälla HJÄLP mig.
vill gärna ha en lång analys så att ja tror på det

hjäääälp!
Käre patient!
Så här är det. Det finns bara ett enda original ch det måste alltid, alltid vara grundpositionen sedan kan du ju flaxa runt ungefär hur du vill men inled med en gammal, klassisk och säker missionär!

Den är varken speciellt chill och knappast ultimat men kan du inte missionären så har du ingen som helst nytta för allt det där andra nymodiga.

// Holmström. Leg. Alltiallo

hjäääälp!
Böj på knäna och luta dig framåt!
Brukar jag säga till mina elever i skidskolan i.a.f...

//Eder betvingande vägvisare - Nojlas

hjäääälp!
ta en riktigt låg stol (som helst lutar bakåt) och sätt dig, ha gärna en fotpall så att benen lutar ner mot din kropp, för du vill få så mkt blod till vöerkroppen som möjligt för ultimat relaxasion. sitter du vid datorn, så dra datorn till dig (lr tvärt om) så att du når den hur långt ner du än sitter i stolen.

en fundamental regel i att sitta chill är att vad du än må göra ska du ha de "ovanpå dig" lr så pass nära så att du knappt behöver sträcka ut en arm för att nå de, ett "frulle på sängen-bord" är inte en orimlig tanke om du ska sitta vid tv:n med ett litet "snack"

annars e spanska stolen nice ;) hehe

hjäääälp!
ta ett par sjyssta mjuka duntäcken och därtill några stora fina kuddar.
Propsa upp allt i fönsterkarmen (stor fönster kam är att rekomendera)
Vänta tills solen skiner i fönstret
Kryp sen in bland alla kuddar och täcken och känn hur mjuka och varma dom är.
Med fördel kan dena chill position avnjutas med en god bok eller en tillika god dam alternativt herre (allt efter egen smak).
Dock om det skall till några mer gymnastiska övningar med damen eller herren finns andra lämpligare chill positionen. Att ligga och skeda under ett varmt täcke med utsikt över en alpdal kan då rekomenderas varmt.

hjäääälp!
jag gillar iofs ställningen, med en ljuvligt skön fotölj, med en mycket låg possition, 2 pallar på var sin sida, med ett sexpack på varje pall, sedan knappt behöva andvända armarna, bar drickla öl och kolla på något intressant, en hacklapp är att rekomendera vid eventuellt överslappat dreggel som kan tillkomma vid ultimat slapphet.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp