Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm & Ryggskydd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nordsvahn" data-source="post: 5695" data-attributes="member: 11334"><p>Tjenare!</p><p>Skulle bara säga att jag ångrar att man inte skaffade sig t.e.x ryggskydd för tio år sedan, då kanske man inte hade haft diskbråck idag.!</p><p>Nåväl jag har innförskaffat mig ett likadant Daniseskydd som dig och tack vare det har jag kunnat skaffa mig 20 åkdagar hittils i år. I skrivande stund så håller jag på att rehabelitera mig för just ryggen så att jag hinner bli fit for skiing så fort som möjligt. Tal om hjälmar så försökte jag få tak på en Scott Chrome hjälm för ett tag sedan men det var stört omöjligt. Så min fråga är finns dom på nätet? Scott alltså jag har letat som fan men hittar dom inte.</p><p>Skulle vara tacksam om nån kunde tipsa ni kan ju skicka ett mail.</p><p></p><p>Ha det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nordsvahn, post: 5695, member: 11334"] Tjenare! Skulle bara säga att jag ångrar att man inte skaffade sig t.e.x ryggskydd för tio år sedan, då kanske man inte hade haft diskbråck idag.! Nåväl jag har innförskaffat mig ett likadant Daniseskydd som dig och tack vare det har jag kunnat skaffa mig 20 åkdagar hittils i år. I skrivande stund så håller jag på att rehabelitera mig för just ryggen så att jag hinner bli fit for skiing så fort som möjligt. Tal om hjälmar så försökte jag få tak på en Scott Chrome hjälm för ett tag sedan men det var stört omöjligt. Så min fråga är finns dom på nätet? Scott alltså jag har letat som fan men hittar dom inte. Skulle vara tacksam om nån kunde tipsa ni kan ju skicka ett mail. Ha det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälm & Ryggskydd
Tillbaka
Topp