Hjälm

Joeeel

Ny medlem
Hjälm
Jag ska köpa en ny hjälm. Nån som har något bra förslag till vad jag ska köpa?:) Länka gärna en sida med hjämlar som man kan köpa.:D

Hjälm
Testa, testa testa. Du kan inte köpa en hjäm du inte testat. Isåfall kan du lika gärna köpa en mössa. En hjälm som inte passar skyddar inte.

Hjälm
CarlH har svaret...... finns inte så mycket annat sen ´finns de ju snygga .. men köp nått som passar / matchar med kläderna :O:P ha de

Hjälm
men herregud, lär dig söka själv mannen. du måste förstå att folk inte kan bestämma vad du ska sätta på huvet. tror du det kan du lika gärna köra utan. :P
ut i butik och prova med dig. är det för dyrt får du väl kolla upp vad du kan hitta modellerna för på internet. var inte så jäkla slak nu, lite kan man bestämma själv emellanåt. :)

Hjälm
ni har ju alla naturligtvis helt rätt - men det kanske(*) är sa att det atminstone är bättre att ha en hjälm pa än ingen alls?

(*)utan att ha fakta för vad jag säger, kan ju vara tvärtom och faktiskt vara skadligare pa nagot sätt exempelvis om man tar större risk för att man tror att man e skyddad eller att opassform pa nagot sätt skulle kunna förvärra skada...

Tillbaka
Topp