Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälmar ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnus_johansson" data-source="post: 17093"><p>Hej B-n-F du undrar om man vågar åka i väggen som medelgod åkare? det är väl upp till dig själv och ditt eget mod, min 12 åriga dotter tar sig ner för väggen med kortsväng, så jag antar att du kan också ifall du vill. är man inte van så känns det dock jävligt brant när man står vid krönet och skall börja åket. i fredags var det isigt i väggen och inte så lättåkt pistörerna hade satt upp en extraskyllt vid nerfarten MYCKET ISIGT ENDAST FÖR AVANCERADE ÅKARE. se till att ha vassa kanter så är det inga problem. lycka till. vad gäller sälen så gillar jag att åka där skaffa dig fjällkortet så kan du åka i lindvallen sälenstugan högfjället tandådalen och hundfjället. sedan är det bra att stå på så hittar du säkert din favoritbacke.</p><p>//magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnus_johansson, post: 17093"] Hej B-n-F du undrar om man vågar åka i väggen som medelgod åkare? det är väl upp till dig själv och ditt eget mod, min 12 åriga dotter tar sig ner för väggen med kortsväng, så jag antar att du kan också ifall du vill. är man inte van så känns det dock jävligt brant när man står vid krönet och skall börja åket. i fredags var det isigt i väggen och inte så lättåkt pistörerna hade satt upp en extraskyllt vid nerfarten MYCKET ISIGT ENDAST FÖR AVANCERADE ÅKARE. se till att ha vassa kanter så är det inga problem. lycka till. vad gäller sälen så gillar jag att åka där skaffa dig fjällkortet så kan du åka i lindvallen sälenstugan högfjället tandådalen och hundfjället. sedan är det bra att stå på så hittar du säkert din favoritbacke. //magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälmar ?
Tillbaka
Topp