HjälmHjälmHjälmHjälmHjälm

VilleRadstrom

Ny medlem
Bestämt mig för att köpa en "K2 rant" i vit, men hittar ingen sida där det går att köpa den, nån som vet vart man kan beställa den?

Senast ändrad:
kolla i pryldatabasen eller vad fan som hälst, den ska ju kanske passa lite till dina goggles också....

Hur fort kan man bestämma sig för att köpa en viss hjälm efter denna rådfrågningen?
Hur kan man köpa en hjälm baserat på inlägg som är ett namn plus några utropstecken/smileysar/whatevva?
Hur kan man göra ett hjälmköp baserat på folks åsikter på internet?

Kom igen här kompis, gå till en riktig skidbutik, prova massa olika hjälmar/modeller/storlekar, köp den som sitter bäst och köp sedan ett par gogglar som passar bra till hjälmen...

köp den begagnat då... villken storlek ska du ha? jag håller på att köpa en....

Jag kör inte med hjälm men om jag vore cool tonåring som vill se coolast ut i parken hade jag lätt kört Sweet Rambler Beaked https://www.freeride.se/prylar/hjalmar/2010/sweet/rambler-beaked.html

5126_pic1b.jpg

haha, mamma köpte precis ovan nämnda/visade hjälm med lila goggles till! min mamma är tuff!

Köp min:) DU får med massa coola klistermärken, typ bmp, edoggo, discrete och jiberish! Det är ingen vadering, så den passar perfekt med mössa! 300 kr, KÖPKÖPKÖPKÖPÖKPKÖPKP!!!

Tillbaka
Topp