Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp angående speed turn 2.0
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1092384" data-attributes="member: 14475"><p>Sätt Vipec på Carbon 108 o vanlig bindning på rocker 108. Alternativt köp Tecton till Carbon 108. Jag tror att du kommer åka på dom väldigt stor del av tiden oavsett, är en väldigt kompetent skida!</p><p></p><p>Jag skulle inte sätta en techbindning där hälen är i luften på en skida över 95mm midja så länge det inte är japanpuder som står på schemat. Men även då hade det blivit problem på traverser och skrå tillbaka osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1092384, member: 14475"] Sätt Vipec på Carbon 108 o vanlig bindning på rocker 108. Alternativt köp Tecton till Carbon 108. Jag tror att du kommer åka på dom väldigt stor del av tiden oavsett, är en väldigt kompetent skida! Jag skulle inte sätta en techbindning där hälen är i luften på en skida över 95mm midja så länge det inte är japanpuder som står på schemat. Men även då hade det blivit problem på traverser och skrå tillbaka osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp angående speed turn 2.0
Tillbaka
Topp