hjalp. boende fernie

Jonte_C

Medlem
hjalp. boende fernie
tja era gamla sulfinter.
jag och en norsk polare kommer till fernie for att tavla den 26e mars och vi behover nanstans att bo ett par dagar. Ar det nan som har lite plats over nanstans eller?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp