Slalomtjej88
Ny medlem
Hjälp en vilsen tjej i skiddjungeln :)
Tror ni att denna skida http://www.ekosport-shop.se/rossign...-1-28342.html?CatalogID=N1&CategoryName=N1001
Rossignol Pursuit 13 carbon skulle kunna passa mig?
Jag är tjej 165 cm och väger 55 kg. Har tävlingsåkt i min ungdom men slutade för nästan 15 år sedan. Jag gillar att åka ett mellanting mellan slalom och storslalomsväng i blå/röda backar i lagom hög fart. Är väl relativt duktig men långt ifrån tävlingsåkare nu för tiden.
Ska även åka med litet barn from nästa år så det är ju bra om de passar även till detta.
Är rädd att denna skida är för mjuk för mig, vad tror ni?
Har snöat in på någon av Rossignol pursuit skidorna så ni får gärna ge förslag på en annan av dessa som skulle vara bättre isf.
En till fråga: är ekosport-shop.se säkert att handla från?
Skulle bli sååå glad om många vill försöka hjälpa mig!!
Rossignol Pursuit 13 carbon skulle kunna passa mig?
Jag är tjej 165 cm och väger 55 kg. Har tävlingsåkt i min ungdom men slutade för nästan 15 år sedan. Jag gillar att åka ett mellanting mellan slalom och storslalomsväng i blå/röda backar i lagom hög fart. Är väl relativt duktig men långt ifrån tävlingsåkare nu för tiden.
Ska även åka med litet barn from nästa år så det är ju bra om de passar även till detta.
Är rädd att denna skida är för mjuk för mig, vad tror ni?
Har snöat in på någon av Rossignol pursuit skidorna så ni får gärna ge förslag på en annan av dessa som skulle vara bättre isf.
En till fråga: är ekosport-shop.se säkert att handla från?
Skulle bli sååå glad om många vill försöka hjälpa mig!!