Hjälp från någon i Whistler!

Sssch

Ny medlem
Hjälp från någon i Whistler!
Hejsan alla trevliga skibums i Whistler!

Har bott i Whistler sedan Oktober nu, perfekt läge i village square... Nice! Dock kommer vi att bli utkickade i 10 dagar mellan 27 dec och 6 jan och har ingenstans att ta vägen. Så jag undrar om det möjligvis finns någonstans man skulle kunna hyra in sig i 10 dagar under denna tiden.
En stående inbjudan till användning vår hot tub resten av året, till den som kan hjälpa till...

Sara
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp