Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hjälp: Hur "säsongit" är Passo Tonale?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lillishard" data-source="post: 1141022" data-attributes="member: 54545"><p>Tjena</p><p>Har jobbat där i 2 säsonger och jag skulle inte rekommendera det som säsongsort.</p><p></p><p>Pistskidåkningen blir man trött på rätt så snabbt men däremot så finns det hyfsat mycket offpist och det går att hitta ospårat långt efter snöfall , gillar man att tura så finns det ännu mer.</p><p></p><p>Afterskin är hästlängder efter Österrike och utelivet är näst intill obefintligt, inte ens på sportloven är det något drag.</p><p></p><p>Det är 90% barnfamiljer som åker dit.</p><p></p><p>Några skandinaviska säsongare fanns det inte när jag var där, det var bara reseledarna från Slopetrotter och Nortlander.</p><p></p><p>Vad är det för jobberbjudande du har fått om man får lov att fråga?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lillishard, post: 1141022, member: 54545"] Tjena Har jobbat där i 2 säsonger och jag skulle inte rekommendera det som säsongsort. Pistskidåkningen blir man trött på rätt så snabbt men däremot så finns det hyfsat mycket offpist och det går att hitta ospårat långt efter snöfall , gillar man att tura så finns det ännu mer. Afterskin är hästlängder efter Österrike och utelivet är näst intill obefintligt, inte ens på sportloven är det något drag. Det är 90% barnfamiljer som åker dit. Några skandinaviska säsongare fanns det inte när jag var där, det var bara reseledarna från Slopetrotter och Nortlander. Vad är det för jobberbjudande du har fått om man får lov att fråga? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hjälp: Hur "säsongit" är Passo Tonale?
Tillbaka
Topp