Hjälp me vegas 7.0

s_ahlen

Ny medlem
Hjälp me vegas 7.0
Tja freerajders!Hur gör man så att de zoomar in mitt i ett hopp i vegas.Liksom de zoomar in och saktar ner lite när de zoomar in.Vet att den här effekten är med i no1 production där alla medlemmar är med i den filmen då är den här effekten med när kellner kör en cork 9 me nån grab.Någon som vet vilken effekt det är jag söker skriv de då:)

Senast ändrad:
Hjälp me vegas 7.0
Hjälp me vegas 7.0
JockeSki sa:
Deespin sa:
Nejnejnej, det skiljer verkligen inte 4200:- i pris. Orkar dock inte ta reda på vad det egentligen kostar.
Du verkar ha noll koll. Det tar 2 sekunder att kolla upp priserna och enligt pricerunner så skiljer det ju till och med 6000:-!!
de beror väll helt på vilka versioner man jämnför. men jämnför man vegas 6.0b och 7.0b skiljer det antagligen inte 6k

Hjälp me vegas 7.0
b? Vad är det? Har aldrig hört talas om 7.0b. Jag har iag inte hittat nått billigare pris än 5695:- för Vegas 7. Har du så posta gärna länk. Och gärna länk på pris på 6.0b.

Hjälp me vegas 7.0
JockeSki sa:
b? Vad är det? Har aldrig hört talas om 7.0b. Jag har iag inte hittat nått billigare pris än 5695:- för Vegas 7. Har du så posta gärna länk. Och gärna länk på pris på 6.0b.
de finns vegas 7.0a, 7.0b, 7.0c och t.om 7.0d

7.0a är en streamad verison...ungefär som adobes elements

Tillbaka
Topp