Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hjälp med åkning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sailorman" data-source="post: 191644" data-attributes="member: 64021"><p>Hej!</p><p>Jag er en grabb som precis har lärt mig åka skidor. Jag var i Livigno i mars månad, en vecka, och tog då 5 dagar i skidskola. Jag lärde mig jättemycket i skolan, men man glömmer givetvis mycket efter en tid utan åkning. </p><p>Nu har jag beställt en vecka i Canazei/Campitello den 12 januari 2007. Jag har funderat på att ta ytterligare en vecka i skola där, men jag tror faktiskt det är mycket mer effektivt att anlita en personlig instruktör. </p><p>Nu undrar jag om det kanske finns någon åkare som är sugen på att ta några timmar med mig där nere. Kanske finns det någon avdankad skidlärare eller rentutav någon säsongare som söker lite stålar. </p><p>Kan tänka mig en 300 spänn/timme, vilket jag tror är okej.</p><p>Saken är den att jag inte står ut med att stå och vänta hela tiden i skidskolan. Det ska vara effektivt åkning. Jag var helt enkelt för kvalificerad för den nybörjarkursen som jag tog då, kanske pga av de många år av skateboardåkning. </p><p>Jag behöver lära mig mer kontroll i högre farter och allmän carvingteknik. </p><p>Finns det möjligen någon som vågar instruera mig några timmar? </p><p></p><p>Ni får gärna maila mig på adressen:</p><p></p><p>andreas_hakansson76@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sailorman, post: 191644, member: 64021"] Hej! Jag er en grabb som precis har lärt mig åka skidor. Jag var i Livigno i mars månad, en vecka, och tog då 5 dagar i skidskola. Jag lärde mig jättemycket i skolan, men man glömmer givetvis mycket efter en tid utan åkning. Nu har jag beställt en vecka i Canazei/Campitello den 12 januari 2007. Jag har funderat på att ta ytterligare en vecka i skola där, men jag tror faktiskt det är mycket mer effektivt att anlita en personlig instruktör. Nu undrar jag om det kanske finns någon åkare som är sugen på att ta några timmar med mig där nere. Kanske finns det någon avdankad skidlärare eller rentutav någon säsongare som söker lite stålar. Kan tänka mig en 300 spänn/timme, vilket jag tror är okej. Saken är den att jag inte står ut med att stå och vänta hela tiden i skidskolan. Det ska vara effektivt åkning. Jag var helt enkelt för kvalificerad för den nybörjarkursen som jag tog då, kanske pga av de många år av skateboardåkning. Jag behöver lära mig mer kontroll i högre farter och allmän carvingteknik. Finns det möjligen någon som vågar instruera mig några timmar? Ni får gärna maila mig på adressen: andreas_hakansson76@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hjälp med åkning!
Tillbaka
Topp