Hjälp med bindning till A2 Regis Roland bräda

scirocco

Ny medlem
Hjälp med bindning till A2 Regis Roland bräda
Hejsan.

Jag hoppas här hitta lite hjälp.

Jag har en bräda sedan 80-talet, en A2 Apocalypse Surf Regis Roland.
På denna sitter en monterad Sims bindning där plasten nu har spruckit.
Dessa gamla bindningar har inte ett standardiserat bultmönster.

Går det att hitta reservdelar/ny plast, eller ska jag bara ha kvar den på väggen.


Tips tas tacksamt emot.
 
Hjälp med bindning till A2 Regis Roland bräda
Vill du inte ha kvar den på väggen är jag eventuellt intresserad av att köpa den av dig=)
Skicka PM/FR mail i så fall.
Tycker inte du ska åka på en sådan bräda oavsett hur du gör, billiga nyare brädor finns det gott om att fynda. Jag tror tillochmed att jag kan ha någon stående=)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp