Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med bindning till A2 Regis Roland bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="scirocco" data-source="post: 582001" data-attributes="member: 99169"><p>Hejsan.</p><p></p><p>Jag hoppas här hitta lite hjälp.</p><p></p><p>Jag har en bräda sedan 80-talet, en A2 Apocalypse Surf Regis Roland.</p><p>På denna sitter en monterad Sims bindning där plasten nu har spruckit.</p><p>Dessa gamla bindningar har inte ett standardiserat bultmönster.</p><p></p><p>Går det att hitta reservdelar/ny plast, eller ska jag bara ha kvar den på väggen.</p><p></p><p></p><p>Tips tas tacksamt emot.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="scirocco, post: 582001, member: 99169"] Hejsan. Jag hoppas här hitta lite hjälp. Jag har en bräda sedan 80-talet, en A2 Apocalypse Surf Regis Roland. På denna sitter en monterad Sims bindning där plasten nu har spruckit. Dessa gamla bindningar har inte ett standardiserat bultmönster. Går det att hitta reservdelar/ny plast, eller ska jag bara ha kvar den på väggen. Tips tas tacksamt emot. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med bindning till A2 Regis Roland bräda
Tillbaka
Topp