hjälp med bindningar!?

stipan

Ny medlem
hjälp med bindningar!?
har precis fått min nya bräda burton custom 158, med burton custom brew bindningar.. och grejen e den att skruvhålen i den lilla plattan på bindningarna inte passa ihop me dom på brädan :/, vilket jag tycker dom borde göra.. så vafan gör man nu? är de fabriksfel eller är de jag som är ute på en cykeltur?

Senast ändrad:
hjälp med bindningar!?
Köpte du begagnat eller? Burtons bindningar brukar komma med två olika plattor för varje bindning. En med traditionell fyrkantig hålbild och en med tre hål för burtons brädor. Fick du inte båda?

hjälp med bindningar!?
Vad jag vet är det standard att Burtons nya bindingar kommer med Burton Unidisk som är en platta med två olika håluppsättningar så man kan byta fritt utan att byta diskar..

hjälp med bindningar!?
Raasmus sa:
ät brädan med grädde å lite marsipan å lådsas att de är en semla? :D
Ovanstående tycker jag vi nominerar till årets roligaste skämt i snowboardforumet gjort av en skidåkare..
För övrigt föredrar jag mandelmassa i mina semlor..

hjälp med bindningar!?
Jag har själv Custom Brew bindningarna, jag kan säga att de tog en bra stund och 3 hjärnor (inte allt för tröga heller) att fatta hur dom skulle passa. Men på min dominat bräda så skulle den sitta med 3 skruvar (3D). På min Dominant skulle jag använda mig av dom vitmarkerade hålen på plattan, passade perfekt och man kunde justera som man ville=D

Tillbaka
Topp